Världens bästa dag!! :D

Heej nu ska jag berätta lite om bröllopet!
Först så typ gick vi kl 12 upp ur poolen och sen så fixade vi oss och typ kl 5 så var bilen där som skulle hämta oss men vi var inte klara så kl halv 6 så drog vi ner till bilen (vi var på 8:de våningen) och sen var ceremonin och de var ju kul sen så åt vi o annat tråkigt!
MEN sen så drog jag Sonny och Charlie och satte oss bakom dj bordet o snacka (KUL :D ) och sen så typ snackade vi typ skit mycket o de var skit kul o sen hände de några andra grejer ehm aa men de va typ världens bästa kväll och för dom som undrar är Charlie min kusin o han är 9 år och Sonny är min mammas bästa kommpis son o han är 9 år :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0