hemma!!! :D

hellu de är ju fan skit mycket som jag har missat!! asså aa så igår så kom jag hem och när jag kom till flygplattsen så satt Emelie o pappa där var skiiiiit glad sen så drog vi hem till mig o utanför mig så väntade madde de va skit kul jag packade upp väskan och gav alla deras presenter och sen drog jag o bytte om jag hade korta leggings o en kläning (kaaaaaaaaaallt) vi drog till centrum o typ på vägen till centrum skrek vi skit mycket HAHA! ehhh o sen så typ drog vi runt lite överallt sen drog vi hem runt halv 7 (du va fan skit kallt då!) men aa så såg typ min dag ut, den låter inte så jävla rolig med seriöst igår var de världens BÄSTA dag!!!! :D :D :D :D :D :D :D <3333333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0