hatar alla som håller på!

hatar alla jävlar som hackar på mig
  • jag får inte vara tsm med vem jag vill för då blir man retad! -.-'
  • så fort man messar med nån eller säger fel så säger alla HAFF!! -.-'
  • alla säger att jag har tjocka kinder! -.-'
  • att jag ser ut som en hamster! -.-'
  • att jag är kort! -.-
för varje som gillade en status på fb skulle jag skriva en saning om mig
  1. jag har dyslexi
  2. jag HATAR att ha dyslexi -.-'
  3. det är en jävla plåga! -.-
  4. jag älskar emelie sjukt jävla mycket och kommer fan aldrig lämna henne! <3333333333333333333333
  5. jag älskar tzor sjuuuuuukt mycket och saknar honom med <333333333333333333333333
  6. INGEN fattar hur jobbigt det är att ha dyslexi förutom dom som har det!
  7. jag träffar nästan aldrig min mamma för att hon bor i England... :'(
  8. nästan varje gång jag gråter är det pågrund av min duslexi
  9. Min mammma har alltid bott utomlands sen jag var liten... :(
  10. HATAR mina TJOCKA kinder!!!!!!!!!!!!!! :'(
  11. Hon har alltid bott utomlands av en personlig sak pågrund av en personlig sak som inte ens hon vet att jag vet orsaken på! :'( :'( :'( :'( :'( :'(
  12. jag ska få en LILLEBROR om 4 månader!!!!!!!!! :D :D :D :D :D
  13. Min lillebror kommer inte vara min riktiga det kommer vara min halv bror men jag tar honom som om vi skulle vara riktiga syskon... :')<333333
  14. en gång började jag stor gråta för att jag saknade min mamma så mycket :'( :'( :'( :'(
  15. jag ska till thiland om 24 dagar för att min mamma ska gifta sig där!! :D :D
  16. jag blir lätt sur/iriterad på folk! :/
  17. jag ska egentligen städa mitt rum nu men jag orkar inte :D
  18. HATAR matte!!
  19. jag skriver saningar på min blogg oxo!

det kommer fan komma ett jävla långt inlägg snart om dyslexi och ett annat om hur man kan vara så jävla elak! -.-'
hejdå puss puss ska ducha nu så bloggar mer sen! ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0