sööt

hej vill bara säga att en speciell person är sööt <33333
nu kommer jag till en helt annan sak som hände i skolan nu berättar jag :
vi gick till spanskan och jag och emme satte oss vid bordet och sen kom viktor och delade ut gloshäftena och då bad jag honom lägga en tjejes gloshäfte på en ett annat ställe vid borden och då frågade han vrf och då sa jag att jag såg när hon satt där och då sa viktor att jag inte ville att hon skulle sitta där för då såg jag inte jesper och sen kom dom och då så skrek viktor ut till alla på spanskan att jag var kär i jesper (som jag inte är) och sen när vi hadde SO så roppade viktor på våran mentor och då skrek han ut i hela klassrummet om vad som hänt på spanskan
pinsamt !!!!
aja hejdå bloggar imorgon <333

Kommentarer
Postat av: Kläpp1

Hahahahahaha! ;)

2011-09-20 @ 16:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0