skype och fb <3

hej igår så skypade  jag typ hela dan med 3st <3 typ eller typ hela kvällen då ;) men inatt så har jag vaknat typ 4 gånger av att jag inte kunde sova för jag hosta hela tiden och då skulle jag ropa på pappa och fråga om jag kunde göra typ en kopp te för jag hosta  och hadde ont i halsen och sen när jag ropade ganska tyst och såklart så har min föst pajat så när jag skulle ropa blev det såhär pa..a och så det gick ju inte att ropa så jag smsade jag min pappa men såklart så hadde han inte ljud på så jag fick försöka sova ändå :( och jag somna men sen så vakna jag en gång till och hadde skit ont i halsen och det var typ dom här tiderna jag vaakna en gång var kl 1 en annan gång var kl 5 en annan gång var kl 8 och sen så vaknade jag kl 9 <3 :)
hejdå puss o kram på alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0