awww ! <3

En dag kommer tjejen hem till killen, hon går in i hans rum och ser honom blöda från hjärtat
Tjejen: Vad har hänt?!
Killen: Jag behöver inte mitt hjärta, jag lever på ditt för vi är ett par, föralltid!! ♥ 
Tjejen: Du är bara för sööt! =)
Killen: Bara så att du vet, när jag träffade dig så förändrades mitt liv, jag kom till himlen! Jag älskar dig fast du ibland kan vara arg / sur på mig, jag älskar dig vad som än händer och jag hoppas att du älskar mit vad som än händer med mig. Jag kommer att dö om några sekunder...
Tjejen: Dö inte!! Jag älskar dig mest i hela världen! "Gråter"..
Killens hjärta funkar igen.
Killen: När du säger att du älskar mig så blir jag hel, på riktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0