vrf kan jag inte göra nått rätt!!! :'(

dethär fick jag av en kompis känner mig som skit!!

  • är det verkligen vi som är taskiga?! tänk på vad duhargjort mot oss de två senaste dagarna!

  • som igår

  • när du bara dissade nicole och gick till hjälmsta själv, så fick hon gå till helt själv och så när hon kom dit så var ju allt helt ok -.-

  • //nicoleoch emelie

  • hallå

  • nu blev du ägd!

  • vääääääääldigt ägd

  • vågar du nt svara??

     

     

    men du vågar ju mycket mer när din pojkvän (som du tar före oss) är med men inte med din BÄSTAVÄNNER! Sen när tzor gör slut så kanske du har dissat oss så myckert så vi inte ens vill stötta dig längre! tänk på det

     


Du et att vi prata om att vi inte skulle dissa varandra för killar, då sa alla att vi INTE skulle göra det och därför tycker vi att det e lite taskigt.. Och om Nicole byter skola och du dissar mig för Tzor Madde och Dennis, då blir jag helt ensam och då kommer jag bli sur. Och en annan sak är att när vi tex pratar med dig så blir du så sur ibland och bara går men sen när du inte är med nån eller har tråkigt typ så lotsas du som om allt e helt okej som om inget jag hänt, och det tycker vk e jobbigt..
Jag älskar dig sjukt! Och kommer aldrig ta en kille för dig och Nicole! Och jag vill inte att du ska göra det.. För då blir det bara värre för dig.. För tänk när du och Tzor gör slut då kanske vi inte kommer stötta dig lika mycket för då har du sårat oss så många gånger så vi orkar Inge mer
:'( <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0