Test! :)

VEM

Vem är i rummet med dig? katten <3

Vem fick du senaste sms av? Emelie <333 

Vem tänker du på nu? hur fan kan det blåsa och rengna så jävla mycket?!?!??!? :O

Vem pratade du senast i telefon med? pappa fast det var på nicoles tel men från min var det tzor <33333

Vems hus var du senast i? nicoles <33

Vem önskar du var med dig nu? många

Vem är din favoritsläkting? går inte att välja! :)

VAR

Var är din mobiltelefon? i min säng och på mitt nattygsbord

Var handlar du mest? olika typ H&M, gina, osv

Var fick du tag på tröjan du har på dig? har ingen tröja på mig för jag ligger i sängen och är inne på datan!

VAD

Vad åt du senast? godis :D

Vad drack du senast? hallonsoda eller alltså jag hade bland saft och sen så tog jag bubbelvatten! :D

Vad är det för färg på dina byxor? har inga på mig för jag ligger i sängen!

Vad är den närmaste saken som är blå? min kofta som ligger på golvet!

Vad har du på fötterna? ingenting! :)

Vad är din favorit färg? lila!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

Vilken film såg du senast? nån film hos nicole typ nått om aliens grej fast vi typ gjorde annat :D

Vad hör du just nu? rengnet och blåset! :(

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? jupp! :)

Hånglat på en bio? nää!

Hånglat i skogen? nää alltså aldrig i skogen men typ brevid skogen hahahahahah! (tror jag är inte säker)

Sovit naken? Ja tror det när jag var skit liten ;)

Målat om ditt rum? japp :)

Dansat framför en spegel? japp :D <3

Fått hicka? jaa! men får det inte så ofta :D

Dumpat någon? japp men det var typ i 3/2 : an

Stulit pengar från en kompis? nej!!

Hoppat i en bil med folk du just har träffat? neeej!

Varit i slagsmål? alltså inte ett riktigt sånt men typ lite att man har dragit i hår fast det var skit länge sen!

Haft känslor för någon som inte känt desamma? japp tyvär :(

Hånglat med en främling? neeeej!!!!

Älskar eller saknar någon nu? JJAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!! :( <333333333333333333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0