Madde gästbloggar!

Hej. Madde här. Jag hade fett tråkigt så nu tänkte jag gästblogga här. Jag saknar att blogga som fan :( Men iaf, tur att man har kompisar som låter en gästblogga ;) Idag har jag iaf varit i arninge och köpt en ny mobil. (Upsiiii, igen. Tredje mobilen på ett år....) Vart väl nöjd. Och den var billlig och snygg :O hade alla mina krav....

* Touch
* Snygg (enligt mig då asså )
* Lagom stor

Sen så är den fett bra oxå. Måste bara vänja mig vid den :) Och när jag ändå håller på att blogga vill jag bara säga till alla mina kompisar/kille att jag älskar er sjukt mycket. Med tiden har jag lärt mig att vissa är falska när det väl kommer till det.....tråkigt. Och därför passar man på att säga till alla vänner som alltid ställer upp.....Jag älskar er otroligt mycket, och dig med dennis :) <333 Nej men nu ska jag kolla lite bloggar på datan innan man sätter sig och och kollar sista avsnittet av gustavsson 3 tr. Hare Bra :) <3


Mobilen jag köpte för er som bryr sig:

 


Byeeee <3


Kommentarer
Postat av: Caroline

Fett snygg ju :)) ♥♥ Puss på dig älskling ♥ :*

2011-11-28 @ 19:26:25
URL: http://www.carrothebest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0