Om mig!

Du har en pojkvän:Nej 
Du har ett eget rum:ja
Du har en mobil:Ja
Du har en iPod/MP3 spelare:Ja
Dina föräldrar är fortfarande tillsammans:Nej
Du har fler än 2 bästa vänner:Ja
Det finns en pool i din gård:Nej
Du klär dig som du vill:ja
Du hänger med kompisar mer än en gång i veckan:Ja
Det finns en dator/laptop i ditt rum:Ja
Du har aldrig blivit nedslagen:Nej
Du gråter aldrig mer än 3 gånger i månaden:Nej
Du får lyssna på vilken musik du vill lyssna på:Ja
Ditt rum är stort nog för dig:Ja
Människor använder dig inte för den du är:?
Du har varit på konserter:Nej
Du samlar på något normalt:Ja
Du längtar till skolan:Lite för att det är en ny skola
Du önskar inte att du var någon annan:Nej
Du spelar någon sport:Inte längre
Du brukar göra något efter skolan: Vara med kompisar och dra ner till centrum
Du äger en bil:Nej
Du brukar inte bråka med dina föräldrar:Ofta 
Du är nöjd med ditt utseende:JA!
Du har inget självförtroende:Jo det har jag mycket
Du har aldrig fått IG:Nej
Du vet vad som händer i världen:Ja
Du bryr dig om folk:Ja
Du är nöjd med ditt liv:Ja, mycket stolt
Du kan mer än ett språk:Ja
Du har ett smeknamn:Ja
Du har ett husdjur:Ja
Du kan hela orden från 10 låtar:Vet inte
Du har inga "fiender":Tror inte det, inga som jag vet
Du är en ganska snäll person:Ja, vad jag tycker
pöss<3
p.s jag vann inte tävlingen :( på nicoles blogg :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0