svar på komentarer

Postat av: Caroline

Frågor:                               sv:
1. Vad är din favorit årstid? .vår.
2. Vad är din favorit färg? .baby blå. 
3. Vad är din favorit mat? .potatisgratäng med fläskfile och bea sås. 
4. Vad är din favorit bok? .glaspärleresan. 
5. Vad är din favorit film? .vet inte. 
6. Vad är ditt favorit ämne i skolan? .engelska. 
7. Vad använder du mest, linne eller t-shirt? .t-shirt.
8. Sitter du ofta vid datan? .ja.
9. Vem är du kär i? .en kille som jag träffa på kollo.
Hehe, hoppas du orkar svara på allt! Puss på dig sötnos! <3<3<3    .<3333.

 

Postat av: HANNA

Är du rädd för spindlar? .ja.
Är du rädd för chips? .nej.
Tycker du om tandläkaren? .nej.
Gillar du gula annans? .?.
Gillar du dåochdå gula bananer? .?.
Skulle du kunna tugga på en fönsterkarm? .nej.
Vill du ta en tugga på P pappie? .?.
Föredrar du knäsockor eller rumpstek? .?.

Kram Kram, fin blogg.   .tack <3.

 

Postat av: Frida

Vilken låt tröttnar du aldrig på? .en låt som jag hörde på kollo.
Vad är du rädd för? .grå suggor.
Vad handlade din värsta mardröm om? .att  kim o pappa skulle skilja sig :( .
Vad skulle du vilja heta om du själv fick välja? .stephanie
Kan du stoppa in hela din hand i munnen? .nej.
Vad gör dig ledsen? .när jag tänker på sessan.
Gråter du ibland när du ser på en sorglig film? .sällan.
Vad gillar du bäst med dig själv? .allt.
Ser du fram emot något? .ja men det kan jag inte säga förns den 5 agusti om 10 dagar.
Vad är det pinsamaste du råkat ut för? .jag halkade i ett centrum.
Har du tappat bort något på senaste tiden? .nej.
Vad gillar du mest i din gaderob? .mina skinny jeans och mina vita jeans.

Superfin blogg förresten! :)  .tack frida <3.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0