bästis

helu idag (lördag) kom jag hem från kollo :( men det var för att jag längtade hem :(
men ialla fall vi åkte o haika i två dagar det fanns lyx haik och döds haik o det var klart att vi skulle få åka på döds haik,det var skit tråkigt men ändå kul vi såv ute vid brasan det var skit kul vi åt krabbelur och haik banan det var gott.
mina tre nya bästisar heter lollo,yasmin och alicia dom är världens snällaste<3
dom andra är mina kompisar alltså moroten (misty
okej nu ska jag berätta hur vi sov :) jag sov i stora villan med killar:tomas,andreas,charlie,jack,taygan,leon,
tjejer: några tjejer det var så många
juste andreas och tomas är tvilingar det var jätte svårt att holla koll på vem som var vem men sen sa lollo att dom hadde olika personligheter jag tror att det var andreas som var mer pysligare än tomas han gillade fotboll,alicia roppade hela tiden på honom och då sa hon anders hahaha :) men ska inte skriva för mycket nu men hejdå kommer bilder imorgon <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0