skola och ip

hej igår var jag i skolan och vi slutade 14.20 :D sen gick jag hem och sen så chattade jag lite på fb och sen sa nicole att jag skulle komma till henne och hos nicole bestämde hon och teddy att vi skulle vara på ip och det var väl kul och sen drog vi hem och åt innan vi skulle på nicoles match men hon spelade inte, där mötte vi viktor och nån anton tror jag det var väl också kul :) men kallt så jag tror jag är lite förkyld :( aa och idag så ska kanske jag och nicole vara med emelie <3 puss älskar er emelie och nicole <33333 vi har annan sorts kärlek jag nicole emelie vi brukar slåss och inte kramas men ibland ganska ofta i skolan blir det kramar <3<3<3<333333333



hejdå, kommer kanske inte kunna blogga mer idag :(

Kommentarer
Postat av: Emelie

Älskar dig oxå!!! <3333

2011-08-27 @ 19:16:25
URL: http://baaraemeliee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0